sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Why Not Me? - 5.rész

Hi! :D
 Most még egész hamar hoztam a másik történet folytatását, nem? xD De mielőtt belekezdenék idézek kicsit az előző részek tartalmából, hogy tudjuk követni az eseményeket...
 Tom, Bill, és Carly elmentek egy közeli marketbe, hogy pár dolgot csempésszenek hazulra. A kocsiban Bill ismét felfedte valós érzelmeit Carly előtt, de a lány továbbra is csak hűvösen csöndre intette. Bill közben még mer reménykedni, hogy Carly érzelmei sem átlagosak felé nézve - de továbbra is zavaró tényező, hogy Carly Tomot szereti, aki képes őt megcsalni, és ezt a lány is jól tudja - de nem érdekli. ENNYI! Innen tessék olvasni ;)




Ö t ö d i k   f e j e z e t
Egy apró szikra

Világ életemben köztudott volt rólam, hogy makacs, és önfejű vagyok. Soha nem is tagadtam, hiszen az embereket nyomó többségben a hibáikkal együtt szeretik, és fogadják el mások. Noha erős és akaratos természetnek örvendhetek néha nekem is jól esik egy kis őszinteség, és ennek áldozatául ezúton Andreas esett. Kitárulkoztam neki, de úgy meglepő őszinteséggel, minden fontosabb részletre kitérve. Ő persze a maga módján meghallgatott és egy-két tanáccsal is ellátott, de nem kifejezetten figyeltem, mert közben ön-ön gondolataim kötöttek le.
- ... és ennyi.
- Mi van?
- Te faszául leszarod, amit mondok! Épp azt pofáztam, hogy nem egy okos dolog a tesód csajára éhezni. Keress valaki mást! Több millió nőci várja epekedve, hogy felcsald őket a szobájukba, vagy a tiédbe!
- Az Tom reszortja! Csak tudod itt épp ez a baj. Tom már nem egyszer megcsalta Carlyt, és erről ő is tud. De ettől elviszonyítva ugyanúgy szereti.
- Nem lehet, hogy csak azért, mert ő a nagy Tom Kaulitz?
- Ezen már én is gondolkoztam. De nem hinném! Ő nem olyan.
- Bill, egyszerűen utálom mikor szerelmes vagy!
- Mi van?
- Nem mi van. Hanem szimplán utálom! Kitalálod miért?
- Nem.
- Oké! Te vagy az első olyan csávó a földön, aki pár másodperc töredéke alatt képes beleesni bárkibe. Nem érzed magad néha hímringyónak?
- Mostanában annyira nem. - közöltem vele hűvösen, sokat nem mondóan, majd óvatos kitérések után lassan eljutottunk addig, hogy közöljem vele a nyilvánvalót, mi szerint unom a társalgást, és haza megyek. Na persze nem ezzel a szava járással! Így aztán lassan elérkeztem hőn szeretett otthonomba. Egy-egy Andreasszal való találkozás meglehetősen jót tesz a lelkiismeretemnek, de hosszú-hosszú idő után már untató. A legjobb barátom, igen. De kb. két-három hónapja annyira más! Szinte napi sűrűsséggel flegma, és elég sokszor beleköt mindenbe, amit csinálok. Elképzelésem sincs miért csinálja, vagy, hogy meddig fog tartani, de nem kifejezetten érdekel. Ha érdekelne se tudnék mit kezdeni vele!
Mikor megint a szobám sötét falai között tudhattam magam, kedvenc papírlapjaimmal körbevéve, hirtelen megcsörrent a telefon:
~ Csá Haver! Mi a pálya?
~ Szevasz Gustav. Semmi érdekes. Éppen a dalokon görcsölök!
~ Felejtsd el! Kapd a hónod alá Tomot, és gyertek át filmezni. Itt van Kitty és Rebeca is!
Fáradtnak tetsző elmémben hirtelen valami aktívság alakulgatott a két név hallatán. Schäferék szomszédjában lakik mind a két lány. Az egyik már tőlünk idősebb, bár csak egy évvel, míg a másik most tölti a 15-öt. Ilyen alapon miért mondanék nemet? Leviharzottam a földszintre miután elköszöntem. Tom épp a TV előtt görnyedt apa társaságában.
- Gustav hívott, hogy menjünk át filmezni.
- Most annyira nincs kedvem.
Észlelhető, hogy ez nem is fog olyan könnyen menni, mint kellene. Szemeim forgatását követően megtoldottam mondandómat egy apró, de mégis fontos közleménnyel:
- Kár, pedig Rebeca és Kitty is ott lesz.
- Na jó! Apa! Most nekünk mennünk kell. - páran azt tartják Tomot lehetetlen kiismerni. Nekem pedig nem csak azért megy ez ilyen könnyen, mert az ikertesóm, hanem, mert szimplán ismerem! És még ha nem is lennénk rokonok is tudnám mivel lehet "levenni a lábáról". Ez olyan egyszerű, mint az, hogy 1x1 az egy.
- Na és mit lesünk majd?
- Gustavot ismervén valami bélforgató horrorfilmet. Szerinted?
- Van benne valami. Ah, f*szom! De nincs hozzá kedvem. Csak és kizárólag a hölgyek társasága miatt igyekszem ilyen lelkesen!
- Ne aggódj, ez szerintem is tök nyilvánvaló.
A kocsiban ülve még váltottunk pár szót, de mikor megint elkezdtem erősködni a "Carly és Te" témával rögtön ideg bajt kapott, és látványos szenvedésének közepén volt, hogy vezetés közben is könnyű szerrel tarkón vágott. Ha nem a volán mögött ültem volna szívéjesen visszaütöttem volna, de mivel ez nem így volt... és csak haladtunk a főúton tovább. Nem nyomtam tövig a gázt, mert minek is tettem volna? Helyette kellőképpen 60-al mentem, mivel is lakókörzeten belül vagyunk, és a táblákból ítélve ez a megengedett sebesség. Persze ez is van, hogy településenként más! De most miért is elmélkedem az autózási szokásainkon? Ah, felesleges tovább firtatni, mert megérkeztünk. Csengetés után rögtön Rebecca ugrott bátyám nyakába, aki nem kis mértékű örömmel fogadta a lány hirtelen kedvességét, mert a nagy hévben még a seggét is megfogta! De persze a lány jó kis szokását megtartva vigyori képpel sikongatott, hogy: ...
- Ó, Tom! Mit csinálsz, hallod? Még egy ilyen és pofán váglak! - na persze már csak a gesztusokból is lejött, hogy mennyire nincs a dolog ellenére, ezért én ezt egy szánakozó tekintettel jutalmaztam. Ezek a mai lányok miket nem tesznek... csak két szó, és lábakat széttesznek! Na... ez még rímelt is.
- Hey, Guys! Merre jártatok? Már egy 10 perce itt kellett volna lennetek.
- Nem siettünk túlságosan. - vontam vállat beismerésemmel egy időben, és zsebre tettem kezeimet, majd besétáltam könnyű szerrel. Gustav már a konyhában sürgött-forgott és pop-cornt készített.
A híres embereknek szinte soha nincs idejük ilyen békés, filmezgetős estére a banda többi tagjaival, mert... tudjátok, hogy van ez! És most el kell ismerjem, hogy ez nem is akkora probléma, mert ezeket a megszokott, monoton horror filmeket már kissé unom. A főszereplők mindig annyira kétségbeesettek, hogy elhagyják a maradék eszüket is, és olyankor kerülnek amolyan "üldöz a gyilkos, de én a város helyett, az erdőbe szaladok" helyzetbe. Vagy a másik nagy kedvencem: amikor mindig este találnak valami hullát, zombit, vagy gyilkos szándékú kísértetet, és persze pont elkezd esni az eső. Na és még sorolhatnám! Komolyan nem értem ezeket a rendezőket. Valami egyedit nem vinnének a dologba?
- Mit nézünk? - vigyorgott bátyám, és jobb karján látványosan ott csüngött Becky, pióca módra.
- Ugye veletek még nem néztük a Holtak tavát? Elég zombi, de azért jó.
Király! A nap hátra lévő részében ember evő, zöldikéket leshetek minden megpróbáltatás nélkül. Miért is lenne megpróbáltatás? Hiszen ezek csak fikciók, és ezekkel tisztában kell lennie az ember fiának. S mivel én tisztában vagyok és akkor is voltam ezzel, könnyű szerrel elaludtam, miközben ők látványosan féltek az egész műtől.

Mikorra felébredtem körülöttünk már komoly sötétség volt, hiszen lekapcsolta valaki a TV-t. A Gustav-szülei féle, miniatűr nappali (mert az édesanyja olyan szinten megszerette ezt az egérlyuk méretű házat, hogy hiába milliomosok, ő továbbra sem akart elköltözni) közepén olyan szinten szana-szét voltunk, hogy bátyám vállára dőlt Becky és Georg, pár centivel arrébb a fotelben Gustav aludt, én pedig a kanapén. Kihagytam Kittyt! Ó, ő épp engem karolt át, és úgy próbált Álom Földön maradni. Óvatosan levakartam magamról ölelő, vékonyka karját, és minden testet megkerülve másztam ki a konyhába. Ittam egy pohár vizet, miközben felmértem a terepet. Telihold volt. Éppen elkalandoztam képzeletben a vérfarkasok, és vámpírok irányába, amikor rezegni kezdett zsebemben lapuló telefonom. A képernyőre meredve a szó torkomba szorult:
#CARLY
Nem haboztam, hogy felvegyem e, vagy sem, gyorsan benyomtam a hívás fogadó gombot, és érdeklődve beleszóltam:
~ Te nem alszol?
~ Ahh. Végre valaki! Hiába kerestem közületek bárkit is, még senki nem vette fel a telefont. Se a drágalátos bátyád, se pedig a beteg, rocker haverjaitok!
~Gustav és Georg nem kifejezetten rockerek.
~ Az mindegy... a tesód merre?
~ Am... a padlón fetreng egy másik... hm. Egy másik pokróccal!
~ Másik pokróccal?
~ Erm. Ja! Mégpedig egy kékkel. A piros nem tetszett neki, mert nagyon szúrta!
Közben vállam fölött elnéztem a tömeges bealvók felé, és mivel semmi mozgást nem láttam, nekidőltem a falnak, és úgy néztem kifelé a Holdra, miközben hallgattam Carlyt.
~ Ó, de jó... tudod, hogy nem nagyon szoktam tőle semmit kérni, de most ténylegesen oltári nagy bajban vagyok!
~ Miért is?
~ Hát a barátnőm, Jilien, úgy döntött, hogy beugrunk az utca végében lévő bárba, és iszogatunk picit. Szerencsétlen totál részeg lett, és nincs kocsink!
Ezerrel kattogni kezdett az agyam, s szinte azon perc felajánlottam volna neki, hogy én szívesen elmegyek érte, de nem tartottam jó ötletnek, mert attól féltem megint félreérti, és mivel tudja, hogy nagyon nem baráti érzelmekkel húzok felé, biztos inkább kerületeken át hurcolná a hátán a barátnőjét, Jilt, aki amúgy nem egy top modell alkat, szóval...
~ Busz sincs?
~ Nem-nem. Előbb hívtam fel az irodájukat, és azt mondták ilyenkor már nincs!
~ Na jó... Tom épp alszik, de felkelthetem.
~ Hallod, inkább ne. Te nem tudsz eljönni értünk?
Hm-hm. Miért is ne tudnék, Galambom? - futott végig elmémen, és megnyaltam alsó ajkam. Végre! Nem épp kettesben, de a részeg barátnő úgyis csak horkolni fog... jobb lesz, ha sietek! - s már kaptam is a slusszkulcsot, és megindultam teljes gőzzel tesóm kocsija felé. Várjunk? Nem azt mondta, hogy én még egyszer nem vezethetek? Ja. De csak a jelenlétében. Gond egy szál se! Most nem fogom ezért felkelteni, mert ha felkelteném biztos velem tartana, ami nem lenne épp a fogam alá való. Értsük csak képletesen!
***
- Ó, öcsém! Nem keveset ihatott a kis barátnőd... - szólaltam fel, amikor megérkeztem a megbeszélt helyre, és megpillantottam Carlyt, ahogy egy padon ül, Jillel, aki a vállára hajtotta a fejét. Tátott szájjal aludt az illető, és a milliónyi flitterrel díszített pólója néhol hányás foltokkal volt tele, amire persze egy kisebbet öklendeztem.
- Most mi bajod?! A te válladra van rádőlve?!?!?!
Nem bírtam túl sokáig nevetés nélkül, de segítettem bejuttatni a hátsó ülésre Jilient, miközben én ismét elfoglaltam megérdemelt helyemet a sofőr ülésében. Carly természetesen az anyós ülésen foglalt helyet, közvetlen mellettem.
Nem sokáig teketóriáztam, hajtottam is, de azért nem nyomtam tövig a gázt, hogy őszinte legyek.
- Haza kéne először őt vinni! Én messzebb lakom, tudod.
- Persze. Merre is lakik Jilien?
- Kaiser Straße 72. Tudod merre van?
- Hogyne tudnám.
Megindultunk a Kaiser Straße 72 felé, miközben agyam nagy része azon kattogott mivel indíthatnám el a kommunikálást. Mert bárhogy is nézem őneki ehhez most nincs kedve. Szokásához hűen a haját birizgálta, miközben szórakozottan kifelé tekintett az ablakon. Hűvösnek éreztem a levegőt mellette. Úgy éreztem az aurája is baljóslatú, pláne felém nézve. Azért mégis csak neki kellett essek valamivel!
- Van otthon valakid?
- Nem, anya 24-ben dolgozik, tesóm meg a spanoknál.
- Nem is tudtam, hogy van testvéred! - ezzel próbáltam leplezni felélénkülő érdeklődésemet a "nincs otthon senki" iránt. Amúgy be kell ismernem, hogy valóban nem tudtam, hogy van testvére!
- Pedig van. Mégpedig egy bátyám. De ő már kirepült a fészekből. 28 éves, és az élettársával, Laurával él. Híbe-hóba ránk néz, elvileg ma is otthon lenne, de nem.
- Wow. És mi a neve? - próbáltam tartani a beszélgetést, és úgy fest most épp van hozzá kedve.
- Sebastian.
Egy szó, egy név. Úgy fest arra még gyúrnom kell, hogy tudjak vele legalább 5 percig folyamatosan beszélgetni. Hát akkor jobb lesz igyekezni...
Amíg megérkeztünk Jilienék házához nem beszéltünk. Bár ha pontos akarnék lenni utána se, csak akkor tűnt fel, hogy nagyon rajta van a beszélési kényszer mikor megkérdezte:
- Ez amolyan évente megrendezendő ottalvós buli, amiről most elrángattalak?
- Aha. Fogjuk rá! Esetleg nincs kedved csatlakozni? - ajánlottam fel neki teljesen elfeledve Tom körülményeit. Mármint ami Beckyt illeti! De azt viszont már a telefonba észre kellett volna vennem, hogy Carly nem hülye, és igen is tudja mi van a háttérben, amiért Tom nem elérhető. Ezt mi sem bizonyította jobban, mint a hirtelen szomorúvá, vagy csalódottá torzuló arca. Lelkiismeret furdalás nélkül a karomba kaptam volna, hogy őszinte legyek, és már rohanhattam is volna a szobába - de milyen kár, hogy ez a volna, csak volna marad... ám szavai elég nagy szilánkot döftek a lelkembe:
- Nem hinném, hogy engem ott szívesen látnak, ha már Tom el van azzal a kék pokróccal, amit inkább szőkének mondanék.
- Te tudsz Beckyről?
- Á, szóval így hívják... köszi Bill! Jó tudni. - az a rendkívül erőltetett mosoly... utáltam. Nem tudtam tovább türtőztetni magam, és megfogtam a kezét:
- Utállak így látni, tudod? Ha tisztában vagy minden félre lépésével miért bocsájtasz meg neki folyton?!
- A válasz egyszerű, kicsit sem összetett: mert én szeretem. - hát ha eddig nem voltam ideges most határozottan az voltam! De még mielőtt bármit is tehettem vagy szólhattam volna kiugrott a kocsiból. Persze már nem hagyhattam szó nélkül, ezért én is követtem példáját, és hatalmas lépések után elértem, és be tudtam ugrani elé.
- Miért kell örökké áltatnod magad? Nem pont te leszel az a lány, aki miatt megváltozik! Remélem ezt belátod! - a mosolya, ami általában az én arcomra is mosolyt csal hirtelen a legidegesítőbb lett az egész világ minden ügyes bajánál is jobban. Nem bírtam tovább a feszültséget, és elkaptam a karját. Nem kis meglepődéssel járt ez számára, amit már csak arckifejezéséből is leolvashattam:
- Akkor belátod?! De miért kínzod magad?! Van valaki, aki szeret téged, és bármit megtenne érted, és van valaki, aki mindig megcsal, és sosincs ott ha kéne! Te mégis őt választod?
- Engedj el!
- Nem foglak elengedni, amíg nem válaszolsz a kérdésemre: mi bajod van velem?!
- SEMMI! ... b*zd meg... SEMMI! AZ ÉG ADTA VILÁGON SEMMI!!! Szeretlek téged is, de Tomot mindennél jobban! És neked miért olyan nehéz ezt elfogadni?
- Hát basszus mert látom mennyire kínzod magad mindezzel! Nem akarom, hogy szomorú legyél, mellettem boldog lehetnél! - az előbbiekben köddé foszlott mosolya haloványan visszatért az arcára előtörő egoizmusomat követően, és... megölelt.
- Tudom Bill... de mit gondolsz? Meddig tart egy tini lamúr?
Nem válaszoltam, de férfiasságomat megszégyenítve elöntött az az érzés, amit a sírás szokott követni. Nem akartam, hogy így lásson, de már késő volt... még hogy a férfiak nem szoktak sírni! Végy példát rólam.
Ölelése gyengéd volt, és óvó. Mintha nem is Tom barátnője lenne, hanem... hanem az enyém. Így én is átkaroltam könnyű szerrel, és beletúrtam sűrű, jelenleg barna hajába. Erősen magamhoz szorítottam, amire gyorsabban kezdte kapkodni a levegőt. Még nem öleltem meg... soha. Ez az első alkalom. Nem akartam, hogy az utolsó is legyen, de ha már egyszer az első és egyetlen, akkor próbálom kiélvezni minden pillanatot, amit mellkasomba ágyazódó helyes mellei jelentettek, bársonyos haja, és ölelő, puha karjai.
- Nem kérheted tőlem azt, amit nem akarok... - suttogta, de inkább úgy tettem, mintha nem is hallottam volna, és gyengéden álrébb toltam magamtól. Ránéztem könnyáztatta arcára, amire meglepődtem. Nem is gondoltam volna, hogy ő is sírni fog! Erre tessék. Pff... utálom, ha egy nő sír!
Letöröltem arcát, ami szintúgy olyan puha volt, majd megpróbálkoztam azzal, amit már régóta szerettem volna: lassan ajkaihoz hajoltam, mire megint szóra nyitotta száját.
- Jaj ne!! - mellkasomra helyezte kicsi kezeit, de ezúttal ez sem érdekelt. A pillanat hevében bármit megtettem volna a csókjáért, és ez így is lett: elértem a célom, noha kicsit erőszakosra is sikeredett, mert amíg tartott minden lelki erejével azon volt, hogy eltoljon magától. De kit érdekel? Megkaptam, amit akartam! És elengedtem. Kezeit emelte, ezért becsuktam a szemem mielőtt pofán vágott.
- Nem azért öleltelek meg, hogy lesmárolj! És ezt esetleg Tomnak el fogod mondani?! Mert ha te nem majd én!
Akkor már igazából bármit a fejemhez vághatott, mert nem érdekelt. Most én mosolyogtam, és ő volt dühös. A kocka fordult. Igyekeztem a lehető legjobban szuggerálni, amire arcába futott a vér, és felkészült a következő ütésre - de elkaptam kezeit. Mindkettőt a biztonság kedvéért!
- Ha neked úgy könnyebb a lelki ismeretednek! De ha már itt tartunk lopnék még egy csókot. Nekem már úgyis befellegzett! Akkor meg?!
- Tőlem ne várj viszonzást! - kiáltott rám, és fészkelődött. Rángatódzott, de ekkor elengedtem egyik kezét, és gyorsan elkaptam derekát - aztán megint megcsókoltam. Furcsán vette ki magát a dolog mikor észrevettem, hogy egy percig alább hagyott az ellenkezése, de nem törődtem vele, betudtam egy hallucinációnak, és élveztem ezt a pár másodpercnyi mámort. Aztán mikor elengedtem már nem esett rosszul, hogy ellökött magától, és beszaladt az udvarukba. Becsapta előttem a kaput, és rám ordított búcsúzóul:
- Na várj csak míg elmondom a bátyádnak! Azt nem teszed zsebre, amit tőle kapsz!
- Nem győzöm hangsúlyozni mennyire hidegen hagy! - nevettem fel, hogy még jobban idegesítsem, amivel sikert értem el. Lángolt az orcája és a bejárati ajtóig meg sem állt. Rohant. Én még mindig csak mosolyogva gondoltam vissza előző perceinkre, és mivel engem is idegesített egy bizonyos pontig a makacskodása így mikor visszanézett az ajtóról imitáltam egy légi csók küldését nőies behajlással. Felhorkant és becsapta az ajtót. Azt hittem az üveg sem marad benne...

Visszamentem Gustavékhoz, és ők még mindig aludtak. Nem is lepődtem meg rajta, bőven várható volt. De mikor megláttam bátyám békés arckifejezését, ahogy aludt elfogott az a bizonyos, bűntudatnak nevezett valami. Beugrottak Carly fenyegető szavai, és elfogott az aggodalom - de aztán... végignyaltam felső ajkaimat, és minden bú-bánat feledésbe merült. Tökéletes lelki nyugalomban ültem vissza Kitty mellé, és szórakozottan kapcsolgattam a TV-t. Így telt el az este hátra lévő része, miközben a közelmúltban történt események folyton visszaperegtek szemeim elé.
posted: vasárnap, október 28, 2012 | comments: 0