sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Tokio Hotel - NG (novella sorozat part2)

Halihahó! :D
 Na ennyit az aktívkodásról xD S mielőtt még végérvényesen átadom magam a Csillaghullás élvezeteinek (amiről is csak Lotte-chan jóvoltjából szereztem tudomást, hogy ma van) felrakom a folytatást. Mivel gépbitorló nővérem nem sűrűn enged ide nem ígérek semmit, hogy mikor lesz folytatás. Lesz mikor lesz, de könyörgőm azért valami visszajelzést küldjetek *-*
Most ugyan élvezzük a hosszú hétvége utolsó óráit, és az őszi szünet előszele épp megcsavarta orrunkat, de nem tudni meddig tart ez. A sulihoz ezúton továbbra is sok sikert kívánok nektek ;) pápi! :D


The New Generation - 2.novella
2.rész: Egyetlen nő az életemben

Elsőre el sem akartam hinni Jeremynek, amit mondott. Lara? Billel? - nem nem nem! Ez csak egy rossz álom. Miért pont ma? Miért pont a születésnapomon? Azt megértem, hogy apámnak sosem volt szerencséje a nőknél, de azért nem kéne olyan kétségbeesettnek sem lennie, hogy minden jött-ment nőstény állatot a szerelmének kiált ki! Súlyos. Sosem akarok ilyen lenni, pedig elég sok biztosíték van arra, hogy igenis gyorsan szerelembe esek, gondolok itt Pet-re, vagy Jeremyre. E végletből én is ritka kétségbeesett vagyok, mert a saját unokatesómmal kezdek ki! Na, de én még gyerek vagyok, oké? Viszont Bill... ő már felnőtt. Még jó! Majd 30 éves.
- Miket beszélsz?! - adtam hangot végül kétségbeesésemnek, és erre Jeremy megpaskolta a combom, mihelyst felült. Határozottan mérlegelni kezdtem a problémát, miközben azon is kattogott az agyam, hogy mit tehetnék az ügy jóra fordítása végedt. Annyira még nem tartottam súlyosnak a szitut, hogy kezet-lábat törve rohanjak, és egy egyszerű lepuffantással Larát illetőleg véget vessek a megalakulni készülő frigynek. De mivel a helyzet ettől csak komolyabb lesz (és ezzel mindenki tisztában is van, ha nem egy elkeseredett, kiábrándult, száz éves nénike), így azonnal cselekedni kell.
- Jól hallottad. Engem már beavattak, de Bill nem meri neked elmondani!
- Hah! Még jó. - ahhoz képest, hogy az apám sokkal inkább úgy bánt velem, mintha a kishúga lennék. Ez persze egyik végletből menő, mert ki nem akarna magának egy laza, elméletben rocker apukát? De a másik végletből már nem annyira, mert mindig én vagyok, a legutoljára tájékoztatott bármi nemű ügyben. Olyan ez, mint az Alice Csodaországban! Minden a fejetetején áll, az emberek meg vannak kergülve, és csak én érzem magam normálisnak, sőtt lassan már ezt sem. Minnél több időt töltök el egy társaságon belül, annál jobban átveszem a stílusukat! Nem akarok olyan lenni, mint Bill, avagy apám, akit nem vagyok képes így hívni, mert, mint említettem: OLYAN MINT A BÁTYÁM! Noha a nevelési technikái mindig kudarcba fulladnak, attól még veszekedni nagyon is szeret. Nem egy türelmes ember, pedig egy szülőnek annak kell lenni! Vagy én vagyok rosszul informált?
- Mit akarsz tenni?
- Jerry, ezt úgy mondod, mintha bármit is tehetnék ellene! De nem. Sajnálom, de nem tehetek! Ha el akarja venni úgyis el fogja venni, és csak akkor jön rá, hogy valamit irtóra elcseszett, mikor már a csaj a széket is kilopja alóla!
- Nem értem miért nem tudsz megbízni az emberekben! Frankie. Ez a XXI. század! Megvárja amíg apád meghal, és utána zsebre teszi a pénzt, vagy saját kezüleg mérgezi meg.
- Ó, és most legyünk optimisták.
Bárhogyan is forgattam szemeimet, még nem merült egy könnyen feledésbe Jeremy ötlete. Ki tudja mire képes az a nő? Ugyanúgy hívják, mint anyámat! Mégis hogyan bízhatnék benne? Egyéb aránt apámat sem értem. Ott van Anja! Miért nem veszi el őt? Ő szép is, még sem szupermodell. Figyelmes, és, ha kell szigorú! Lara el fog engem küldeni egy bentlakásos intézetbe, és amíg távol vagyok beköltözik a szobámba! Weeh... nem kell ez nekem! Mégis mit tegyek annak érdekében, hogy apának minnél előbb kimutassa a foga fehérjét?
- Nem kell így kiakadni. Lesz egy mostoha anyád!
- Mondd csak Jeremy: ismered a Hamupipőkét?
- Hát hogyne ismerném!
- Rendben. Akkor édes, drága, egyetlen, piciny, szerelmetes, kuzinom! Szerinted van jó indulatú mostoha anya?!
- Ööö... nem?
- Talált süllyedt, észkombány! - csettintettem egyet nyelvemmel, majd már a tervemet szövögettem. Lara ma estére jön hozzánk vacsorára, ahol nyilván bejelentik az eljegyzést, vagy mit tudom én. Minden lehetséges alkalmat ki kell néznem, és továbbá spekulálnom, hogy mit tehetnék.
- Na jó, akkor mégis mi a terved?
- Egyenlőre a teljes likvidáláson, és a halálba kergetésen kattog az agyam.
- Valami kevésbé groteszk módszered nincs?
- Minek kéne? Egy dolog biztos az életben: a halál!
- Cool. Azért nem kell felcsapni bérgyilkosnak!
Kezdett el magában röhögni a mini-Tom, én pedig a szekrényem felé húztam, hogy elővéve a legszebb ruháimat kiválasszam a legmegfelelőbb darabot. Jeremy közreműködésével végül egy snassz kis virágos otthonka mellett döntöttem, és miután belőle is humanoid helyett humánt formáltam tökéletes pár ként sétáltunk le az emeleti szobánkból. Milyen érdekes, hogy Németországban és itt Los Angelesben is az emeleten van a szobánk! Egy különbséggel: itthon nem közös.
Nem siettem túlzottan, mert úgy véltem minél később érek le, annál jobb lesz a lelkiismeretemnek. Persze Jeremy a sajátos lólépéseivel trappolt lefelé, mint holmi jött-ment tank.
A közös kajálások hangulata mindig olyan eszméletlenül unalmas, és sznob volt az én szememmel nézve, hogy bármit megtettem az érdekében, hogy leléceljek idő előtt. Na és most mire leértem már mindenki az asztalnál volt. Lara is. Mézes-mázas mosollyal üdvözölt, és két puszival megajángékozott, amit én apám csúfondár nézése végedt viszonoztam. Pfuj!
- Jaj kicsi kincsem, te mennyire megnőttél!
- És te továbbra is ugyanolyan maradtál. - közöltem vele hűvösen, és leültem Jeremy jobb oldalára, apa mellé. Lara vajon hol ül? Apa másik oldalán. Felkészültem a legrosszabbra, és próbáltam nem törődeni Lara csiripelésével, mert ki tudja miket suttog apám fülébe. Jeremy olyan aranyosan nevetett látványos szenvedésemen, hogy az már-már fájdalmas volt. De egy erőteljes taposással lábfejére viszonoztam neki benső szenvedésemet, amire fájdalmasan felvonított, mint valami préri farkas. Ria a fejét fogta, Tom pedig egy Playboy újságot lapozgatott. Sosem értettem ilyenkor Riát, miért nem ugatja le a fejét, hogy ilyen szennylapokat olvas. Bezzeg az én Bravoimat bravúrosan leszólta - már csak az alliterálás kedvéért. Pedig azok eléggé kultúr lapok és a drága jó Tomon is előszeretettel csámcsognak! Vagy itt épp ez a baj? Mert ugyanis a magánéletükre való tekintettel ez már csak így van. Rólam is írtak, mikor apámhoz kerültem 8 évesen. De apa nem engedte, hogy lefotózzanak. Fiús hajat vágatott, és sapkába, meg napszemcsibe kellett járnom, miközben sötétített üvegű kocsikkal vittek minket Jeremyvel suliba. Na ami érdekes, az, hogy róla csak egy cikk volt egész életében! Rólam kapásból három. De nem érdekelt, és még a hajam is megnövesztettem! Na és helyben vagyunk:
- Ó, Franklin! Milyen gyönyörű a hajad! Mit csináltál vele?
Hát ha valami hát ez az erőltetett beszélgetés, némi jópofizással nem volt sosem az erősségem. Annyira utálom ezt a nőt, pedig egész kedves...nek tűnne elsőre! Aztán egy idő után már a hangjától is kikészülsz, és ha telefonon keresztül az apáddal csókoltat, akkor már az Űrbe is kifutnál legszívesebben. De, amint meglátom ilyenkor Bill vádaskodó nézését már kikényszerül belőlem az összes jóindulat - noha csak kamu.
- Tudod én a Syosst használom a Schwarckopftól! Ajánlom figyelmedbe, mert neked... - Bill világrémítő nézése, és az én hangulatváltozásom: - Nyehh... ümm. Neked is csodás a hajad! Deee... ettől még fényesebb lenne! Már nem mintha most nem lenne elég fényes... ó! Wait a Minute! Az ott egy őszhajszál?
Azért ezt nem hagyhattam ki. Apám a homlokára csapott, miközben Lara elkezdett újévi malacot imitálni.
- Jaj, hol?! - ránéztem Billre. Remélem tud olvasni a tekintetemből: "és te ezt szereted?!".
- Csak képzelődtem.
Nyugtattam meg semleges hangnemben, és elkezdtem kavargatni a levesem. Jeremy addigra már rég bepuszilta. Olyat néztem! Látni kellett volna. Egy kancsal kaméleon megirigyelte volna. Ó, hoppá! Hiszen a kaméleon csínye kedvére tudja forgatni a szemeit. Na tessék! Megőrjít ez a szőke nő. Aki történetesen barna, és én vagyok a szőke! Hm. Ha Bill engedi a következő szülinapomra befestetem. Ó! Tényleg. Ma az én szülinapom van! Akkor mit kényszerítenek erre?
- Na és milyen 13nak lenni?
- Hát tudod... jó.
- Kaptál sok ajándékot?
- Még nem. - a "még"-re itt különös tekintetet kell fordítani, mert a drága jó Kaulitz apucika olyan téveszmékben él, hogy a szeretet megvásárolható, merthogy mindig elhalmoz fűvel-fával. Az ajándékokat elég egykedvűen fogadom: mosoly, köszönöm. Ennyi. De tudom, hogy esténként szokták megtartani a partyt. Tavaly elég kellemetlen volt, mert egy Jonas Brothers koncertre vitt el, holott útálom a Jonas Brotherst. Anja tudta, de nem szólt neki, mert állításai szerint nagyon el volt ragadtatva mikor megszerezte a jegyeket. Felhívtak a színpadra, és még a Girl, valamint a Monday címlapján is rajta voltam. Ilyen az élet. A barátaim nyomó többsége is csak azért a barátom, mert híres ember az apám, ezáltal én is. Amióta legalábbis tudják, hogy létezem, és megboldogult édesanyám emlékére apám vett magához. Újabban már mintha tudnám így nevezni... elég sokszor Billezek, de mintha már az apát is képes lennék alkalmazni.
- Hát édes, ha nem bánod én még a második fogás előtt odaadnám neki. Olyan türelmetlen vagyok!
- Adjad neki, szívem.
- Pfuj... - súgta nekem Jeremy, amire kuncogtam. Ezalatt Lara elővarázsolt egy égb*szta nagy Mayo Chixes szatyrot, én pedig már a sírás határán voltam, mert a Larától kapott ruháim durva többsége elég kirívó, és ribancos - legalábbis szerintem és Jeremy szerint is. Átadta nekem, majd előhúztam belőle egy fehér tunikát, amiből 1000 biztos kivan az összes csöcsöm, és a háta is csipkés, avagy átlátszó. Azt hittem sírok, de Jeremy megszorította a combom, ami elég erőt adott a kitartáshoz. Mégjobban megnéztem: ekrü színű gyöngyöcskék sorakoztak rajta több pici virágot formálva. Nyeltem egyet, majd felszólaltam, mikor felfedeztem az egy árnyalattal sötétebb, és egy fél miliméterrel nagyobb darabokat a virágok közepén.
- Hú, de tarka...
Jeremy nem bírta, és felvihogott. Ria kedvesen rászólt, ami felért egy "B*zd meg pici fiam"-mal, én pedig követtem példáját, és vigyorian odafordultam a kétségbeesett Bill, és a repeső Lara (aki nyilván azt hitte a vihogás végedt, hogy tetszik) felé.
- ... köszi Lara, nem kellett volna.
- Majd hétfőn veszek mellé egy cuki kis nyakláncot! Nagyon szexis. Imádni fogják a pasik!
- Tapasztalataim alapján, vagy akárha saját magamból indulok ki, közölnöm kell veled: a pasik legszívesebben pucéran látnák az összes nőt! A csajok csak egymásnak akarnak tetszeni, meg irigykedő pillantásokra vágynak... - szólt Ó Bölcs Jeremy. Én pedig helyeslően bólogattam, és megpaskoltam a barátom (egyben kuzinom) karját, mert tudtam, hogy direkt miattam ilyen flegma, és ellentmondó. De Lara szikla kemény:
- Apja fia...
- Hé! Szerintem nagyon is jogos. De amúgy ismerve Frankie stílusát... au!!! - nyögött fel nagybátyám, s egyben keresztapám, mikor Bill belerúgott. Legalábbis szerintem Bill volt. De lehet Ria mert ő is gyilkos egy nézést vetett felé.
- Ehem... mi lenne ha belekezdenénk a másodikba?
Miután azt is megettük átvánszorogtunk a nappaliba, és megkaptam a többi ajándékot is. Billtől kapásból 38 csomagot, Tomtól és Riától 12 dbot - bár tudom, hogy Tom szokásához híven elfelejtette, és Ria csak az irháját menti ezzel. Jeremytől kaptam azt, aminek a legjobban örültem, mert míg mindenki más ruhát, ékszert, és pipere cuccot vett, adig ő egy könyvet. Lauren Kate: Torment. A Fallen második része! Annyira megörültem, hogy még be is könnyeztem, és a nyakába borultam. Egyedül a naplómba írtam, hogy ez kell nekem, és mivel egyedül ő ilyen bátor, hogy elolvassa (apát, és Anját egyszer rondán lehordtam érte), így már elterveztem, hogy az ünnepségem után jól agyonverem. De ez nem igen fog menni...
Amit a legjobban bírok a szülinapjaimban a közös családi este. Amin apa nem mindig van itthon, se Tom, de most itt vannak, és így még jobb Star Dancert játszani, ami ilyen TV-re kötött játék. Egy gumi vagy milyen szőnyegből áll ki egy kábel, rá kell tenni a TV-re, és lehet ugrálni, ahogy a Step Up 3D-be! Annyira szeretem... pedig Jeremy mindig megver benne!
Van egy pár hasonló játékunk, és néhány karaoke lemez. A karaoke-t nagyon szeretem, mert aput meglehetősen könnyű rávenni, hogy énekelje el nekem a Bad Dayt. Azt annyira szeretem, mikor énekli! Ilyenkor eszembe jut mennyire igyekszik jó apa lenni, és bár nem megy neki, de ezen alkalmakkor nagyon értékelni tudom az igyekezetét. Aztán a szám végén...
- Szeretlek, kincsem! - Lara és Ria szokásához híven bekönnyeztek, Tom pedig lapozott az újságában. Jeremy minden erejével azon van, hogy belekukkantson, majd mikor kinyújtja a nyakát, Tom álrébb rúgja, és visszaesik a kanapéra.
Ha most drámaiak akarnánk lenni az jönne, hogy odafutok, és a nyakába ugrok - de bennem az ilyen megindító dalok folyton elindítják az indulataimat, és kitálalok se-perc alatt. Ez nem volt most se másként:
- Ha igazán szeretnél nem vennéd el őt! - böktem a megilletődött Lara felé, és mivel már Anja is csatlakozott hozzánk kapva-kapott az alkalomnál, és a sokkot ért apám helyett nyitotta szóra ajkait:
- Micsoda modor ez?! Kérj szépen bocsánatot Larától! Hajrá, lássam kisasszony! - utáltam, hogy Anja ennyire erélyes tudott lenni. Annyira gyűlöltem, hogy ilyenkor akarva-akaratlan a halott édesanyámra emlékeztet, és annyira gyűlöltem, hogy mindig meg kellett előtte alázkodnom.
- Bocs. - morogtam magam elé, majd leugrottam a kanapé karfájáról, és elindultam felfelé. Hatalmas csönd ült le a mögöttem húzódó emberek közé, de nem törődtem vele. Tovább sétáltam, kicsit sem sietve. A lépcsőnél még visszatekintettem rájuk: mind engem nézett.
- Franklin! - amint Bill szólt már rohantam is felfelé, mintha csak puskából lőttek volna ki. Jó kis szülinap...
***
Dámát megcsúfoló kivonulásom persze félbeszakította a partyt is, és így Jeremy vállába bújva tudtam sírni. Előtört a napi feszültség belőlem, és ő volt az áldozat, de, mint dicső lovag csak tűrt és hallgatott. Arra figyelt milyen átkokat szórok Larára, és mennyire baromnak mondom az édesapámat, mert hát az volt. Ilyenkor mindenki bűnös, csak én nem! Ismerős szindróma? Gondoltam... minden esetre az én hű kuzinom csak kedvesen mosolyogva simogatta hátamat, majd hajamat, néha-néha megpuszilta a homlokamat.
- Igazán mondhatnál valamit!
- És mit? Hogy én is utálom Larát? Dehát ezt már eleve tudod...
- Persze, de valamit... bármit, ami megnyugtat! - felültem, és letöröltem könnyeimet. Ő is feljebb lökte magát, és szájon csókolt, majd magával rántott, és megint feküdtünk.
- Tudod: egy biztos. Apád szereti.
- Cöhh. Apám! Kit érdekel?!
- Látod! Helyben is vagyunk. A drága apuci imádja azt a nőt, és te állandóan bántod a szerelmét.
- De apám hülye! Fogd már fel.
- Nehéz lenne egyszer szépen azt mondanod, hogy "APU" vagy "ÉDESAPA"? Komolyan olyan lekezelően tudod kiköpni ezt a szót...
- Ugyan. Bill csak négy... azaz már öt éve az apám! Nem volt ott amikor születtem, nem volt ott, mikor elkezdtem az ovit, nem volt ott mikor a sulit. Soha nem kellettem neki, csak rákényszerítették!
- És ha így van? Azóta már ő se bánja. Sőtt: látod te egyáltalán mennyire igyekszik? Te meg ahelyett, hogy abbahagynád ezt a kicsinyes féltékenykedést, inkább meghálálhatnád neki, és mondhatnád: szeretlek apu! Vagy mittudom én...
Grimaszoltam, mert sosem tudom eldönteni, hogy Jeremy honnan örökölte ezt a gyakorta rátörő szentimentalistás dolgot, mert kizártnak tartom, hogy Tomtól, vagy Riától. Noha Ria egy nő, még igenis férfias a felfogása a dolgokról, és nem kissé szigorú. Őt az Isten is anyának teremtette - de Billt?! Ő nem igazán jól adja át az apai szerepet. Tudom hirtelen jött neki, de arról nem én tehetek, hogy vagyok!
Kopogtak...
- Hé, skacok!
- Szia Anja...
- Hm... látom megy a lelkizés! Hoztam nektek egy kis kakaót.
- Látod! Bill elvehetné Anját is... ő legalább normális, és már eleve úgy gondoskodik felőlem, mint a lánya felől.
- MI?!
- Tudod... mondasz valamit. Anjának meg alapból bejön apád!
- Hát ezt mégis honnan... ? Mégis miből szűrted le?
- Amiből én. Olvasta a naplódban!
- Ti miért olvassátok az én naplómat?!
- Mert miért ne? Te is elolvastad anno az enyémet... ezért még Bill kezét is eltörném!
- Inkább igyátok meg a kakaótokat...
- VÁRJ!! - ordítottuk egyszerre Jeremyvel, és ő persze azonnal megtorpant. Igazából, ha valami bántott nem Billnek, hanem neki mondtam el, vagy mikor épp nem menstruált Riának. Talán ő tud valami ép-kéz-láb tanáccsal szolgálni!
- Mégis mit csináljak, ha utálom Larát?
- De Bill szereti... - nézett rám. Én ezt eddig is tudtam, tehát unalomra utaló pillantással meredtem Jeremyre, aki a körmét rágta. "Finom, mi?" - gondoltam, és mire visszafordultam Anja leült mellénk az ágyra. Feltápászkodtam törökülésbe, Jeremy meg továbbra is fetrengett. Anja megsimogatta a fejem búbját.
- Nem állhatsz sokáig a boldogsága útjába! Szeret téged, de azért neki is kell szerelem.
- Kb. Jeremy is ezt mondta...
- És milyen jogos volt! Látod, e?!
- Hajajj.
- Tudod kicsim... az ember társas lény.
- Itt vagyok neki én!
- Tudod hogyan is értem...
- Ó...
- Na és miért is vett volna magához? Azt hiszed nem hagyhatott volna az árvaházban, ha épp ahhoz lett volna kedve?
- De, csak látom rajta, hogy nem ezt akarta...
- És szerinted megbántam?
A hangja olyan hirtelen csattant fel az ajtóból, hogy mind összerezzentünk. Jeremy még meg is csuklott. Anja felállt, leemelte a poharakat a tálcáról, a hóna alá csapta, és kiviharzott. Majd visszanézett, és intett Jeremynek.
- Ja! - Jeremy felpattant, és kirohant utána. Én elfordultam az ablakom felé, és összefontam a karjaimat. Éreztem, hogy besüpped mellettem az ágy.
- Frankie... - felé fordultam, és igyekeztem hűvös, és távolságtartó maradni. Kihatott rajtam a nagy szemeivel, és az újonnan szerzett tuttifrutti illatú szájfényével.
- Ó, Bill, te nem érzed magad kicsit langyinak néha? - érdeklődtem felőle, és még az orrom is befogtam. Ő csak nevetett, átfogta a vállam, és magához húzott. Mivel majdnem eldőltem a combján kellett megtámaszkodnom.
- Nem akartam, hogy Jeremy kikotyogja, de muszály volt valakinek elmondanom, mert nem tudhattam mit szólsz hozzá.
- De a gyereked vagyok...
- Hidd csak el engem sem ismer az anyám annyira.
- Tőlem aztán.
- Ne flegmázzál, inkább figyelj! Soha nem lesz senki véleménye fontosabb nekem a tiédnél, és, ha te nem akarod, hogy én meg Lara komolyabb irányba tereljük a kapcsolatunk, akkor nem fogom.
- Nem, Bill, itt nem erről van szó! Tudod te az apám vagy, Lara meg egy nő, aki az apám pénzét akarja. Ne mondd, hogy nem vetted észre! - szelíd mosolyt váltott, amire feldühödtem, és nyűglődeni kezdtem karjaimban. De sajnos a testfelépítésemet is tőle örököltem, ezért természetesen erősebb volt. Az ölébe húzott, én meg átkaroltam a nyakát, mintha jóba lennénk.
- Te vagy és te is leszel az egyetlen nő az életemben, okés?
- Megígéred?
- Kisujjeskü? - tolt álrébb, és rámmosolygott a huncut vigyorával. Egyik kezével elengedett, és feltartotta a kisujját. Sajátoméval belekapaszkodtam, majd átvillant agyamon Anja monológja.
- De ha te ezt akarod, akkor felőlem próbáld meg! Én nem leszek semmi jó elrontója... csak először ismerd ki, és csak aztán húzz karikát arra az ujjacskára!
- Hehe! Okés. Mi lenne, ha adnál neki egy próba hetet?
- Isten ments!
- De miért?
- Idegesít a hangja... - válaszoltam morcosan, de őszintén, majd Bill megint felnevetett. Ismét magához húzott, és belepuszilt a hajamba.
- Igyekszem jó apa lenni, de tudod... új még nekem ez, és később akartam gyereket vállalni! De már mit lehet tenni? Adj nekem is egy esélyt!
- Hát ööö... oké! Adok, ha nem engeded meg Larának, hogy ilyen ribancos rongyokat vegyen nekem! - most egyszerre nevettünk fel. Azután még egész sokáig beszélgettünk, tisztáztuk a fontosabb dolgokat, és adtunk tanácsot a másiknak. Mintha cimbik lennénk, vagy mit tudom én! A végén viszont már azon kaptam magam, hogy a Grut nézzük, és ő elaludt. Kicsit horkolt, de nem szóltam érte. Megszorongattam a vállát, és odamorogtam neki:
- Szeretlek édesapa...
Hirtelen megfogta a kezem, és mosolyogva tovább aludt. Azt hiszem mindenkinek kijár még egy esély! De nem kell elcseszni!

~The End~
posted: hétfő, október 22, 2012 | comments: 0