sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
IV.fejezet: Nehéz eset


Hello-belló!!
Itt a 4. fejezet és ma két részt kaptok, mert jövőhéten nem leszek itthon. Ne haragudjatok, de amíg a nyár tart nem igen fogok rendszeresen blogolni!! Bocsiii!! ^^ Sok-sok-sok-sok-sok kommíííít!!! Ja: és mellékelek egy képet Mendyről, hogy így képzeljétek el... remélem nem vmi bányarémet képzeltetek el Mendy szerepébe!! Hallo Hallo Hallo Hallo: ♥Meloddy♥

Két órai folyamatos zenélés után végre van egy fél óra szünetünk. Nolee már teljesen jól van. Mendy miután elénekelték neki a dalt levegőbe vette továbbra is. Gondoltam megkérdezem Nolee-t, hogy mi van köztük: barátság vagy nem barátság?

- Az egyik legjobb barátnőm.

- De mégsem szokott különösebben figyelni rád.

- Hát az mellékes, de... de mégis jóban vagyunk! Én érte bármit megtennék, meg ő is értem szerintem csak kívülről játsza a kemény nőcit. Ahogy te a szexi, macsó pasast!

- Én nem játszom, mert egy igazi macsó vagyok!

- Na ja... én meg királylány!

Azzal felállt mellőlem. Elég nehéz esetnek tűnik, de igyekszem a szívébe zárkózni. Szerintem ő is akar engem csak még magának sem meri bevallani... vagy netán tévednék?

Ez a fél óra elég gyorsan telik, de elegendő idő ahhoz, hogy barát szintre emelkedjek Nolee szemében. Tehát utánna mentem és igyekesztem nem rámenős lenni. Fél sikerrel!

- Muszály ilyen rámenősnek lenned? Figyelj: én megértem, hogy te magad a mindenségnek tartod, de én igyekszem a földön maradni, és ha bármi közöm lesz hozzád, ez nem fog sikerülni!

- Ezt úgy érted, hogy tetszem neked, de nem akarsz összeállni velem?

Elindult megint. De két lépés után ismét felém fordult és felemelte a kezét, mint, aki magyarázni akar. Ez tényleg igaz lett:

- Nézd: hihetsz amit akarsz, engem nem érdekel! Inkább maradj Mendyvel, úgyis tetszel neki.

- Neki senki sem tetszik. Rajtam kívül! De én mondjuk mindenkinek bejövök és...

- És azt fogsz magadnak akit csak akarsz! Csak, hogy: ez nálam nem fog bevállni! A szüzességemet meg már rég elvették szóval szállj le rólam!

Végre! Egy csaj, aki kéznél van, de már nem szűz! Egy álmom vált valóra! Mintha a Mennyországban lennék! Érzem, hogy ő lehet az a lány, akiről Billnek meséltem! Akkor szerelmes vagyok! Nem olyan rossz érzés, mint hittem... :)

- Vagyis nem akarsz?

Ezelőtt elindult, de most ismét megállt. Fél percig csak háttal állt és meglepetten hátrafordult. A meglepődése rám is kihatott. Azt hittem belemegy... rosszul hittem!

- Hát nem.

Most már tényleg elment. Ezután Bill elkiálltotta magát, hogy letelt a fél óra. Ez célzás? Már megyek is! Alig, hogy beléptem a stúdióba

Bill letámadott.

- Na, hogy ment?

- Te miről beszélsz?

Próbáltam higgadt maradni és nem kijelenteni, hogy...

- Szóval elbasztad...

Kész! Vége! Megtörtem... igaza van! Kár lenne ellent mondani, mert ismer, mint a tenyerét.

- Hát el...

- Nem baj! Majd legközelebb...

- Igen. Talán legközelebb, de Bill! Te tudod?

- Mit? Hogy belezúgtál a munkatársam munkatársába??

- Aha.

- Ja! Tudom... a nagy Tom Kaulitz belezúgott egy városi ribancba!

- Ne merészelj így beszélni róla!

- Ezek szerint igaz?

A kezem már rángott az idegtől, de nem hagytam magam! Inkább lenézően elmosolyodtam és mentem is a gitáromhoz. A stúdió után bementünk egy bárba és ott iszogattunk meg beszélgettünk. De Nolee csak a pultossal beszélgetett, ami igazán irritált, merthogy a pultos egy női szemmel nézve, bitang jó pasi. Bár! Az esély még mindíg nálam van, mert én ezzel a "bitang-pusztulatosan jó pasival" ellentétben nem csak helyesebb, okosabb, de még pénzesebb is vagyok!

Egy ideig gyilkos pillantásokat vetegettem a srác felé, de utánna Mendy beállt elém:

- Mit nézel Életem?

- Hát nem téged az biztos!

- Hm... A pultos pasast?

- Ja.

- Á! Szóval tetszik Nolee, igaz?

Erre kikerekítettem a szemeimet és kétségbe esetten Billre néztem, aki megrántotta a vállát és visszafordult Gustavékhoz. A verejtékek elkezdtek az arcomon szaladgálni. El is pirultam! Hirtelen köpni-nyelni nem tudtam, mert lehet emiatt ugrik a lemez...

- Ne aggódj! Nem haragszom! Felőlem megdughatod, nem érdekel...

- Nem?

- Nem.

- Komolyan?

- Komolyan.

- Akkor nem ugrott a lemez?

- Nem.

- Hurrá.

- Nekem most úgyis az öcséd tetszik!

- Na nee!! O.O

- Miért nee?

- Mert... *suttog* köztünk szólva: Billnek nem vagy az esete!

- Az nem baj! Csak nem mond nemet?

- Próbálkozni lehet...

Erre az eddig mosolygó arckifejezéséből nem maradt semmi. Felrántott a pólóm nyakánál fogva és félrehúzott oldalra. Kinyomott a falhoz én meg csak pislogtam. Hogy van ekkora erő ebben a deszkában? Na, jó... azért a deszka egy kicsit túlzás... mert meg kell hagyni jó teste van...

- Mi-mi-mit akarsz?

- Azt mondod az öcséd sosem állna velem össze?

- Hát sose.... neki most nem tudom ki tetszik. De megkérdezheted!

A következő pillanatban már ott voltunk a tesóméknál. Ők egy picit becsiccsentettek, ezért vihorásztak.

- Bill! Lefeküdnél velem?

- Persze. Hogy nem!

- De-de-de én olyan gyönyörű vagyok nem mondhatsz nemet nekem!

- Dehogyis nem: NEM!

- Oké. Ezt megbeszéltük!

Meg kell hagyni gyorsan túl lépett rajta. De most felém fordult!

- Akkor nem jöhetsz össze Nolee-val, mert nekem úgy nem lesz senkim!

- O.O -megilyed-

- De méé? o.O

Alig tettem fel ezt a kérdést a Bill átolelte hátulról Mendy-t, maga felé fordította és lesmárolta. Georg ezt látva még a pezsgőjét is kiköpte. Én csak halkan alig érthető hangvételen ennyit mondtam neki:

- Köszi!

Mivel még mindíg a szőke-homály ajkain csüngött csak a nagyujját mutatta nekem, ezzel jelezve: jó. Milyen király ha az embernek van tesója! De én nem feküdnék le Billért Mendyvel...

Hazafelé menet:

Hazafelé menet Nolee és Mendy elől sétáltak és beszélgettek. Néhány mondatot értettünk, de nem sokat:

- Tetszik a pultos?

- Jasper (Dzsaszper)? Hehe!! :) Lehet, hogy tetszik, de 10 évvel idősebb és már jegyese is van. Inkább azt mondanám, hogy nagyon jó barátok vagyunk vele.

- Oké.

- Na, és veled mi van? Most hány pasid van?

- Nem kérheted tőlem, hogy kezdjem el számolni! xD

- Akkor nem kérem...

- - -

- Ezek ketten, de jól elvannak!

- Ja... -sóvárogva Nolee-t nézi-

- Hahó! -a kezével Tom arca előtt integet-

- Mi van? -megfogja a kezét-

- Te egy teljesen más világban jársz, vagy ez csak spontán fáradtság?

- Nem tudom... -elengedi Gustav kezét-

- Bill! Te most kajakra le fogsz feküdni Mendy-vel?

- Van más választásom?

- Lenne, de... kösz!

- Nincs mit alap dolog...

posted: szombat, augusztus 21, 2010 | comments: 2