sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
III.fejezet: Sweet 16

Hali!
Szorri h nem volt rész akk amikor megígértem, de... nem értem rá! :) Vagy nem volt ihletem vagy pedig ihlet az volt, de kedv nem. Viszont már igyekszem! És szeretünk Angel! Nem lesz semmi baj, de érted nem kell aggódani, mert tudsz magadra vigyázni! :) (Őtudja miről van szó másnak nem nagyon kell.)

Akkor itt egy újabb rész és sietek a következővel! ^^

Mellékelek nektek egy képet a történetben szereplő Nolee-ról! Én így birom elképzelni! :) BYE! ♥Meloddy♥


Az örömünk nem tartott sokáig. Tán csak addig amíg az a pscihopata vissza nem jött. -.-" Sosem utáltam még egy lányt sem annyira, mint őt. Egyáltalán, hogy lehet egy lány ilyen utálatosan hülye? És még szőke is! Ezzel nem el akarom ítélni a szőke nőket, mert pont a szöszik a leghelyesebbek és... mind egy! Viszont van ami a szőkénél is rosszabb! A vörös... xD meg persze Mendy!
Ahogy így tanakodom a nők hajszínén észre se veszem, hogy Mendy egyenesen az ölembe vágta be magát, ami kissé fájdalmas volt! -_- Ha értitek a célzást... xD szóval: felszisszentem. Erre a többiek mind fájdalmas arckifejezések közepedte szánakozva rám néztek...
- Mendy! Figyelj... megkérhetlek arra, hogy szokjál le az ilyen hirtelen jött ötleteidről??
- Nos, nem tudom mire célzol ezzel, de oké...

- Miért hívatott az apukád?
- Jaj csak... már elfelejtettem! xD
Jellemző! Most hívta le az apja, de ez az evolúciós zsákutca még arra sem emlékszik, miért hívta őt az apja... lehet máson járt az a piciny, de mégis furmányos agya! Remélem nincs hozzá közöm...
- Tomy baby! Estére van programod? Mert ha nincs én arra gondoltam, hogy aludhatnál velem...

A lemondás keserű érzés.... ezek szerint végig rajtam járt a feje! Te jó ég... mondjuk lenne
kedvem hozzá, de Noleeval valahogy szívesebben aludnék, mint ezzel az agy baj-nagy bajjal. De a válaszom...
- Isten őrizz!
- DE MÉÉÉRT???
- Mert a kisnyúl szőrös és nem jár puskával! Vagy de?? xD
Erre mindenki nevetésben tört ki, csak Nolee ült fapofával mellettem. Álrébb is csúszott egy jó 50 cm-el! Mendy meg csak pislogott.... hősszú szempillái fel-le szaladgáltak és a szemhélyán villogó csillámpor is le-le peregett. Ezután pár másodpercnyi műköhögés és ismét csönd... eltelt egy kis idő és Nolee felállt.
- Nekem mennem kell haza!
- Jól van menjél, bánom is én!
Mendyvel három megnevezhető problémám van: az, hogy hihetetlen szépsége ellenére tiszta hülye, az, hogy mindíg engem tart "fizikai félelemben" és, hogy hatalmas egója kihat a személyiségére. Kicsit se kedves más lányokkal! Fiúkkal se mindel csak velem és azokkal akikkel le akar zavarni egy pár menetet.
De nekem legalább van eszem!
- Hová sietsz?
- Haza.
- Ezt... gondoltam! De miért?
- A nővérem két nap múlva elköltözik. Segítek neki dobozolni! Lehet gyorsabban végez! x3
- Elisia (Eliszia) elköltözik?
- Aha. Mintha ez a kisasszonyt érdekelné is!
- Hát... egyáltalán nem érdekel! Na, menj!
- Jó éjszakát...
Én keserves arckifejezéssel utánna néztem. Miután az ajtó becsapódott valami igazán kellemetlen érzés tört elő belülről. De, hogy mi az azt még mindíg nem tudom... eddig elképzelni sem tudtam, hogy így érezzek egy teljesen ismeretlen lány iránt! Pedig a leghosszabb kapcsolatom az 3 év volt... de még az iránt sem éreztem így! Jesszus! És most komolyan én vagyok ilyen csöpögős? Pfujj! Na, de mind egy... holnap úgyis meg fogom hódítani!

Másnap:

Gyönyörű szerdai reggelre ébredtem. A nap első sugarai betolakodtak az ablakomon a függönyt meglebegtetve. Halk léptekkel bebújtak a takaróm alá és mellettem jutottak ki. A szemeim kinyitódtak és már fel is pattantam! A fiúk még aludtak. Pedig ma stúdió lesz! Gyorsan felkeltettem testvéremet, aki egy határozott mozdulattal elfordult a velem ellenkező irányba... fejére húzta a párnát és igyekezett behozni a két másodpercnyi lemaradt alvást! Ezután Georghoz mentem és őt lökdöstem meg!
- Mi a gond Tom?
- Semmi.
- Akkor mi van?
- Hát...
- Értelmesebb választ nem tudsz adni?
- De.
- Lehetetlen vagy! Na, mi van?
- Nos: 10 óra! Semmi több.
Erre kikerekítette szemeit és azzal a mélly, néha ilyesztő hangjával megkérdezte tőlem:
- MI?? 10??
A következő pillanatban egy hatalmas csapás érte hátulról a hátamat. Megingottam és előreestem egy kicsit. Hátranéztem: egy párna.
- Nagyon sokat kérnék azzal, hogy hagyjatok aludni???
Megint a frankeisten-feleséges fej! A sminkje el volt kenődve, ami rátett még egy lapáttal. Mi Georgal csak reszkettünk. Ahogy ikertestvérem ott állt velem szemben, kicsit sem rám hasonlítva, azzal a "mindjártkinyírlaktefasz" tekintettel. Szörnyű volt! De lám: egy anagyalt küldtek a megmentésemre! Nolee lépett be az ajtón:
- Szép-jó reggelt! :) Kopogtam, de bentről csak ordibálást hallottam semmi többet... ezért gondoltam, hogy bejövök és megnézem mi van!
- Bill meg akar ölni!
- Dehogy! Gyilkosság után sok a papír munka... inkább megkímélem vele magam!
- Jól teszed! ^^
- Nos, Mendy küldött, hogy riasszalak titeket az egy órás késés végett! :)
- Egy óra??
Gustav most kelt! A haja most leginkább Bill konektor - sérójára emlékeztet. Na, de még így sem tudja überelni! Az öcsém haja mindíg kifogástalan... kifogástalanul égbekapaszkodó! Ez ellen nem tud mit felmutatni...
- Akkor: készülődjetek!
Már ment volna ki. De az ajtóba még egy huncut pillantást vetett FELÉM. Miután kitette a lábát én csak szótlanul álltam Georg ágya előtt. Egy szál alsónadrágban?? Akkor értem miért nézett úgy végig rajtam... mi mind alsógatyában alszunk. Csak Georg és én nem szoktunk pólót se venni!

A stúdióban:

- Akkor? Mivel kezdjük?
- Néhány ismert számmal kéne, hogy bemelegítsünk.
- Oké! De előtte még valakinek énekelnem kell.
- Kinek?
Ők elfordultak és miután egymással szemben álltak egyszerre mosolyodtak el.
- Nekem jó, bár ez nem épp egy duett, de semmi baj!
- Hát... :) NOLEE!!
Most Nolee valahonnan előszaladt. Haptákba vágta magát és pislogva nézett a hangszigetelt üvegen át minket.
- I-Igen? Itt vagyok!
- Ülj le!
- Jó.
Miután leült Bill és Mendy újra egymásra nézett. Bill odajött hozzánk és elmondta mi a helyzet: Noleenak ma van a 16. születés napja. A Sweet 16-ot akarják neki elénekelni.
- Nolee! Kitartó munkádért küldeném neked ezt a dalt, mert nem mindennap lesz 16 éves az ember! :)
- Na nee! Ez most komoly?
Erre csak egy újabb mosoly és megfogták a mikrofont. A stúdiós emberke bólintott egyet és elkezdett állítgatni valamit. Aztán ott a lámpák leoltódtak és mi voltunk a reflektor fényben:

Today I'm gonna ride away
And feel the sun throughout my hair
Finally free to be who I want to be
Who that is i don't really care
Cause..

I have got friends who love me
Blue skyes are above me
My blonde hair is everywhere

Sweet Sixteen
I'm gonna spread my wings
Sweet sixteen
It's my chance to shine
Sweet Sixteen
Discovering
Sweet Sixteen
So much more to life
Sweet Sixteen }együtt 5-en
Drivin down to the club where we go to dance
Radio's blastin and the top is down
There ain't nothin in my way 'cept the traffic of L.A.

And I have got friends who love me
Bright stars shine above me
My Blonde hair is everywhere
Sweet Sixteen

I'm gonna spread my wings
Sweet sixteen
It's my chance to shine
Sweet Sixteen
Discovering
Sweet Sixteen
So much more to life
Sweet Sixteen } együtt 5-en
My mom loves me and a sister who shows me and Daddy's always there
Sweet Sixteen
I'm gonna spread my wings
Sweet sixteen
It's my chance to shine
Sweet Sixteen
Discovering
Sweet Sixteen
So much more to life
Sweet Sixteen
I wanna know what it feels like
I need to see it from the inside
I can taste a bit of what I will find
So much more to life
Sweet Sixteen

I wanna know what it feels like
I need to see it from the inside
I can taste a bit of what I will find
So much more to life

Sweet Sixteen }együtt 5-en

- Boldog születés napot!
Nolee elsírta magát pedig ez nem épp egy lassú, szomorú szám. Bár nekem is sírni támadt kedvem amint meghallottam, hogy Mendy is tud kedves lenni... ez olyan megható!
posted: péntek, augusztus 20, 2010 | comments: 7