sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Feltámadás ^^

Üdvözlet minden kedves olvasómnak (amennyiben vagytok még)!
 Szerettem volna már egy ideje valami életjelet adni, de nem sokra jutotta, ugyanis, mint említettem édesanyám egy új taktikát dolgozott ki az ellen, hogyan is fektethetnék több időt a tanulásra. Ez pedig nem más, mint a jó öreg NETmegvonás! -.- Ne is firtassuk... szerintem is rémes! De segáz... mindjárt itt a tavaszi szünet, és persze jövőhéten már azt hiszem március 15! És vajon a sors akarta így, hogy pont péntekre essen? xDDD Minden esetre örülök neki, mert annál több időm lesz kiélni magam a gépezést illetőleg *-*

De most nem ezért írtam!
Hanem azért, hogy lehet, amíg nem tudok aktívan blogolni csak novellák lesznek - miután befejeztem ezt a most futó történetem xD Aztán meg meglátjuk! Szóval: mára csak ennyit szóltam volna :P Legyetek jók ha tudtok, és a TH legyen veletek *-*

posted: szombat, március 09, 2013 | comments: 1