sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Leb die Sekunde

Egy kis dalszövegelemzés, mert újabban megint nem tudtam előrukkolni a folytatással... amúgy szeretném itt is meghirdetni barátnőm álltal rendezett Novella Versenyt! Jelentkezzetek csak, Lotte-chan elég méltó ajándékot ad az első háromnak! DE ugyanitt a részvét is fontos, és kíváncsi ő is az ötleteitekre ^^ Ha érdekel itt jelentkezzetek.


Leb Die Sekunde
A "Leb Die Sekundet" akkor írtam, mikor 10 éves voltam. A szám egy hétvégén keletkezett, mikor otthon ültem és nem történt semmi. Olyan ember vagyok, akinek mindig kell valamit csinálnia. Mindig érzékelni akarom mi történik körülöttem. És megpróbálni minden pillanatot kihasználni, és minél többet átélni. Jelenleg ez nem nehéz. Minden pillanatát élvezzük a sikernek. Rengeteg különböző várost láthatunk és jókat szórakozunk. De mégsem mindig könnyű a pillanatnak élni. Ha szomorúak vagytok hallgassátok meg a számot, és ez majd emlékeztet titeket arra, hogy mindig a pillanatnak éljetek! Egyébként van egy pillanat, amit szívesen megállítottam volna: amikor Stars for free keretében, Magdeburgban 75 000 ember előtt játszottunk. Amikor játszottunk már sötét volt, és állati érzés volt látni a tömeget, ahogy a számunkat velünk együtt éneklik.


SIETEK A FOLYTIVAL ^^ - kis türelmet még ;)
posted: kedd, július 03, 2012 | comments: 0