sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Téli szünet - be happy!

Sziasztok!
Igen, ma végre nekem is megkezdődött a két hetes téli szünet. Jön a kari meg minden szutyok! Új évkor még nem tudom hol leszek, de valószínű, hogy b.nőimnél. Jaja! Csaj buli lesz. xD Alig várom! Most is be happy vagyok... de ezt mégis várom! Bár még azt sem tudjuk, hogy melyikőnknél leszünk.
Attól, hogy ma uccsó napom volt tiszta béna volt... hiába csak 3 óra volt megtartva! xD De bent kellett maradnom, mert itthon hagytam a lakáskulcsot. Anya úgy hozta utánnam!
Balhék azért ebben az évben sem maradtak el... még baráti köron belül is! Kicsit bénának éreztem magam, mert egyedül én nem vesztem össze senkivel. xD Nem is olyan nagy szívás!
A szünidő számomra most azt fogja jelenteni, hogy angolozok, mert nem akarok 3-as lenni! Ha már németből annyi vagyok... xDxD na most mi van? Én nem egy Bill Kaulitz vagyok! Tom meg pláne nem... xDxD így nem kell meglepődeni ezen! Életemben most kapok ebből először jegyet. Hetedikben nem kaptam és 8-ban sem... ^^ de most... :( na mind egy! Van ilyen eset...
Amúgy részt azt még ma hozok, mert első szabad délutánomban nem igen tudok mivel foglalatoskodni.
A napi progim így néz ki: vagy megnézek egy hosszú-hosszú-hosszúúúúúúúú és jó filmet (úgy is van most itthon egy rakat... xD) vagy pedig rajzolok. xDxD Majd scennelek rajzokat! Mert tudok rajzolni! Nem is akár hogy! (EGO 4 EVER) Ezt bebizonyítom.
Na most meg mehetek mosogatni. Valóra vált az álmom! A rém álmom...
A szünet folyamán nem tudom mikor mennyi részt hozok. Ahogy sikerül! PÁPI!! ♥

u.i: ez az én kívánságom lenne karira: a négy fiú a fa alatt feszít! - mi van ha bevállik? *.* (komoly lenne az fix, de amúgy milyen photoshop mester csinál ilyet?? xDxD)

posted: kedd, december 21, 2010 | comments: 0