sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
XII. fejezet: Aki nem hiszi járjon utánna

Sziasztok!
Én mindíg is az a fajta ember voltam, aki nem szereti ha egy történetnek boldog a vége. De igyekszem nem elszúrni ezt a történetet! Remélem tetszeni fog. BYE!

"A mi történetünknek csak egyikőnk lesz a részese, mert a másik elmegy. Elmegy valahova, ahol senki sem érheti el, egyedül lesz, de... de csak egyenlőre! Addig szövögeti véget nem érő fonalát, de ha más is követi: ketten talán előbb végeznek a szövéssel, mint az örökkévalóság!"
A pillanatnak hatalmas döntő ereje van. Mert egy röpke másodperc eldöntheti az életed jövőjét. Így jártam ezzel én is.
Mendy az úttestre lépve is csak magyarázott valamit, de nem volt figyelmes a dudáló halálra. Egy kamion igyekezett kikerülni a szerencsétlen lányt. Nem sok sikerrel. Egy hatalmas sikítás és a kamion egy 90 ° - os fordulatot követve eltakarta előlünk Mendyt, aki nyilván telibe kapta. A söfőr kiszált, de amikor megszólalt a szívem hihetetlen gyorsaságban folytatta a dobogást.
- Uram isten! Jól vannak?
A fiúkkal egymásra néztünk, de én egy percet se várva odafutottam. Mendy hevert a földön. Leguggoltam mellé, de hála a jóságosnak semmi baja nem volt csak elvesztette eszméletét, de még vert a szíve. Megnéztem! Viszont a sofőr mással volt elfoglalva...
- Hello! Kishölgy! Jól tetszik lenni? HAHÓ??
Még háttal voltam a hangforrásnak, szemem kitágult, a levegőt gyorsabban és hangosabban vettem. Mendyt tartottam a kezemben. Lassan felemelkedtem és átadtam Georgnak. Bill elkezdte pofozgatni, de a lány csak nyögött egyet. Odamentem a kamionoshoz, de bár ne tettem volna...
Az aszfalt véres. Nolee vörös, drága vérétől! Félrelöktem a megrémült utast és szerelmemhez igyekeztem. Köhögött. Vagyis életben van!
- Nolee! Nolee! Gyere gyorsan. Beviszlek a kórházba.
Fordultam volna meg, hogy odahívjam Billt, de ő elkapta a kezem. Ránéztem, de csak vért köhögött. Viszont ezt sem sokáig.
- Tom! Hagyd el. Felesleges!
- De...!
- Nem kell semmiféle "de".
- Na, de.. !
- Te teljesen hülye vagy? Mondtam, hogy nem. A de vagy háttal kezdődő mondatoknak általában semmi értelme.
- Nem olyan biztos az.
Felvettem és odasétáltam a többiekhez. Mendy már teljesen éber volt, csak a homlokán volt egy apró repedés. Valamiért rosszabbul éreztem magam, mint amikor azon gondolkoztam, hogy Nolee e az, akire a sofőr azt mondta: kisasszony. Rosszabbul persze, hiszen nem tudtam mi lesz így!
- A kórház hála az istennek itt van egy jókora köpésre.
- Igen. Mehetünk!
Ránéztem Noleera, aki immár teljesen összevérezte a felsőmet. De nem érdekelt! Csak élje túl és együtt veszünk egy új pólót.
- Sajnálom.
- Mit?
- A pólód...
- Kit érdekel a hülyer póló? Majd veszünk együtt egy újat!
Most csak mosolygott és behunyta a szemét. Kezdtem megijedni, de amikor újra kinyitotta én is elmosolyodtam. Elindultunk a kocsi felé, de ő újra megállított bennünket:
- Elgondolkoztál már azon, hogy az élet kb. olyan mint egy film? Hosszú, de egyszer vége lesz.
- Most miért mondasz nekem ilyeneket?
- Mert tudom, hogy az én filmem véget ért.
- Te teljesen megőrültél! Dehogy ért véget!
- Hidd el. Itt a vége. Mint a mesékben: aki nem hiszi járjon utánna. Hehe...
Bill megfogta a vállam és megcirógatta Nolee arcát, aztán intett a többieknek és elmentek. Mondta, hogy megvárnak a kocsinál.
- Jaj Nolee. A mi mesénk még nem ért véget! Te butus...
- Hát. Kétlem. - újra mosolygott és a következő mondandóját is mosollyal mondta.
- Sajnálom, hogy a mi történetünknek csak egyikőnk lesz a részese, mert a másik elmegy. Elmegy valahova, ahol senki sem érheti el, egyedül lesz, de... de csak egyenlőre! Addig szövögeti véget nem érő fonalát, de ha más is követi: ketten talán előbb végeznek a szövéssel, mint az örökkévalóság!
Sírt. Megfogta izgalomtól égő arcom és megcsókolt. De ez a csók más volt, mint a többi! Hideg volt. Hideg és reménytelen! Nem akarom elhinni, hogy ez volt az utolsó csókja. A karjaimban halt meg, lassan kihűlő orcáján egy utolsó mosolyt véltem felfedezni. Utolsót! De legalább visszakerült oda, ahova való...
posted: szombat, október 09, 2010 | comments: 5