sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
II.fejezet: Selena bajban van

Sziasztok!
Bocsi, hogy tegnap nem tettem fel a következő részt. Mármint: feltettem csak aztán letöröltem, mert rossz lett. De nem hibáztatok semmit vagy senkit magamon kívül, mert izgultam a mai vidám ballagás miatt. De végülis: jó lett bár nem volt olyan nagy durranás... xD
Annyira jól esne ha valaki írna kommentet vagy véleményt a sztorihoz. Komolyan megköszönném! ^^ Vagy a hotmailre: meloddy345@hotmail.com . Nos, remélem nem kell mondani, hogy hotmailra is lehet levelet írni!
Am: bocsi ha a történet közben valamit félreírok... xD

Másnap reggel szombat volt. Mi ilyenkor vásárolni szoktunk menni. Én már szaladtam is Annához:

Selena: bekopog Annához és közben kiabál.

- Anna! Anna! Kipi kop!!! Hahó! Akkor megyünk?

- Megyünk, megyünk csak várj! Még gyorsan megfésülködöm!

- Okés! ^^

Elindultunk tehát a kedvenc boltunkba. Persze az út a szálloda előtt halad a shoppingolás felé. De szerencsére nem láttuk azt a négy lányt!

A boltban egy órát tartózkodtunk. Anna vett magának három cipőt: egy adidast, egy niket és egy topánkát. Topánkát azt én is vettem magamnak. Meg egy új övet és egy lila színű farmernadrágot. Fizetésnél egész kicsi összeg jött ki, az akció végett. Anna és én egész álló nap együtt lógtunk. Jól is végződhetett volna a napunk, de aztán észre vettük, hogy balhé van az egyik kocsmában. Mivel kiskorúak vagyunk nem megyünk be, mert még a végén rosszat gondolnak rólunk. Kicsit később négy ismerős alak szaladt ki: ők voltak azok! Gustav annyira szaladt, hogy megcsúszott és egyenesen a lábunk előtt találta magát.

- Ő... helloka!

- Hali....

- Ti mit kerestek itt?

- Ő... hát mi csaaak...

Ekkor én feltűnés nélkül megpróbáltam előkotorni a zsebemől a kis sony ericcsonomat, hogy lekapjam a Tokio Hotelt a kocsma előtt.

- Jaj! Ne csináld! Kérlek ne!

A tervem sikert aratott. Ekkor gonoszan elmosolyodtam ezzel jelezve: 1 - 0 ide! ^^ Gondoltam magamban: ha ezt felteszem a gépre és kinyomtatom, a magazinunk sikert arathat! A fiúk nem voltak elragadtatva....

- Miért csináljátok ezt?

Bill: megindul a lányok felé.

- Mi bajotok van velünk?

Ekkor mi Annával összenéztünk:

- Végül is: semmi!

- Akkor meg töröld ki a képet!

- Nem törlöm!

- Ajj - jajj.... most mit csinálunk?

- Rám ne nézz, rám ne!

- Hm....

Selena & Anna: ekközben elindulnak.

- Ez az! :)

- Ne olyan sietősen!

- He?

Selena: megfordul, Bill: kilöki a falnak

- Nem küldöd el senkinek oké?

- Nem oké! Nem érdekel.... akármit is csináltok nem adom oda!

- Fiúk! Ezt máshol kéne folytatni....

- Egyetértek Tommal!

- És én is!

Ekkor Tom megfogja az autó kulcsát és lenyomja a riasztót, Bill: megfogja Selenát és belöki az autóba, Gustav: pedig Annát, Tom: vezet, Georg: leül az anyósülésre, A két lány: be van szorulva Gus Gus és Bill közé

- Most hová megyünk?

- Olyan helyre, ahol nem vagyunk a nyilvánosság előtt.

- De nekem este hétre haza kell mennem! T_T

- Nyugodj meg! Még van két órád!

- De akkor is....

- Anna.... most kérlek maradj csöndben!

Anna éppoly dühös volt, mint én. Nem tudta, hogy ez lesz a vége a gonoszságunknak. Én nem akartam volna belerángatni, mert négy 20 év fölötti sráccal egy kocsiba lenni, nem vezet semmi jóra.

A kocsiba meleg volt. A hajam teljesen lekonyult, mint ahogy én is. Anya tuti dühös lesz ha nem érek haza időben! És Anna szülei is biztosan aggódani fognak. Most jó nagy bajban vagyunk!

A szállodához érve csak arra tudtam gondolni: remélem anya nem fog meglátni!

A szobájuk a negyediken volt. Mintha elnöki lakosztály lett volna! 5 szobás volt, két fürdő, egy konyha és egy óriási nappali! Mintha álom lett volna.... rémálom! Bementünk a nappaliba....

- Foglaljatok helyet!

Két lány: leülnek

- Na szóval! Térjünk a lényegre: ....

- Sose fogjátok megkapni a képet!

- Nem is akarjuk! Elég ha csak kitörlitek!

- És most ezért hoztatok fel ide? Hahh! Úgysem fogom letörölni, mert ez az én telefonom és az én sztorim!

- Fúh! Srácok.... ez nehéznek tűnik....

Gustav: ledobja magát az ágyra Anna mellé, Anna: lelöki

- Ouch! Ez nem túl kedves gesztus....

- Kit érdekel?

- Engem! Mert nekem lesznek fizikai fájdalmaim....

Anna: elfordítja a fejét

- Miért vagytok ilyen gonoszak?

- Te most miért beszélsz többes számban? |:(

- Mert nálad van az, ami nekünk kell!

- Mekkora szívás, hogy pont NÁLAM van!

- Argh.... mennyit kérsz érte?

- Semennyit! Ez nem olyan, amit pénzért lehet venni....

- Mert?

- Mert nem kell! Dehogy kell nekem a mocskos pénzetek!

A fiúk: már mindjárt felrobbannak, legjobban Bill

- Nem érdekeltek minket!

- Tényleg? Nekem valahogy nem úgy tűnik....

- Nekem se.... akkor nem csinálnátok ezt....

- Hát ja!

- Állj! Ti hány évesek is vagytok?

- Én 14 ő pedig 13.

- igen. Miért kérdezed?

Bill: sunyi mosoly

- Én meg 20! Szóval.... 7 (szept. 1. a szülinapja, akkor lesz 21) év van köztünk és így jogosan kérek tőletek ilyet!

- Hát ezzel vitatkoznék, mivel az én tulajdonom....

- Na ide figyelj te kis....

- Nyugi van!

- Tom! Higgadj le barátom!

- Nos, mit akartok mit csináljunk, hogy letöröljétek nekünk?

- Semmit mivel úgyse töröljük, igaz Selena?

- Ahogy mondod!

Bill: már egyre türelmetlenebb, megfogja Selena vállát és rámordul:

- Megverjelek te kis hülye?

- Tyűha!

- Bill! Amióta az eszemet tudom, meg azt, hogy testvérek vagyunk még sose hallottalak így beszélni egy lánnyal!

- Az lehet.... de már kint vannak az idegeim! Na, szóval: add ide azt a k** telefont!

- Nem!

Bill: türelmetlenül felsóhajt, átkarolja a lányt és letelepedik mellé

- Na, ide figyelj.... van két lehetőséged: vagy most azonnal ideadod azt a köcsög telefont, vagy hívom az őröket és elveszik tőled!

Selena: Csendben van és gondolkozik....

Ha most odaadom neki, akkor bizonyára kitörli, de ha nem akkor felhív két kigyúrt gorillát és elveszik tőlem.... mi legyen?- ebben a percben kérdőn ránéztem Anna piros arcára és a szememmel jeleztem, hogy mi legyen? De ő csak vállat vont. Ezzel nem vagyok kisegítve! Ajjajjaj.... Selena! Most jó nagy gázban vagy! Aztán arra jutottam, hogy nem jutottam semmire. Ránéztem Billre, aki a tekintetével, mintha átgázolna rajtam. Csak néztem a barna szemébe dühösen. De ő valahogy ijesztőbbnek minősült.... ahogy így nézem, elmosolyodott....

- Nagyon mérges vagy igaz?

Meglepődtem....

Bill: sóhaj

- Látom, egy darabig még nem fogok semmit elérni nálad....

- Mi? Akkor most elengedtek?

- Felőlem menjetek...

- Bill!!!

- Csitt... elmehettek, de én ezt a kérdést nem a képre értettem....

Ezzel mire célzott? Nem tudom.... de este nem bírtam miatta aludni. Arra gondoltam, hogy majd felrakom a gépre, de nem.... nem voltam képes rá....



posted: szombat, június 12, 2010 | comments: 0