sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
My Sister Is My Lover?? - a történetről, keletkezési körülmények

Sziasztok!
Ma felkerül a My Sister Is My Lover 1. része a blogra! Reményeim szerint ez is elér akkora sikert, mint a My Love You Are!
Mint azt látjátok mostanában nagyon rá vagyok kattanva az angol címekre... és a My Sister Is My Lover - a gyengébbek kedvéért - azt jelenti, hogy A szerelmem a húgom!! Olvastam már hasonló történeteket blog szerte, de egyik sem volt olyan bonyolult, mint az enyém...
A napokban rájöttem, hogy nekem az E/3 sosem lesz az erősségem, mert így nem lehet annyira átérezni a történet jelentőségét... E/3-ban csak a szexjelenetek jók! xDxD Valamint: ez a történet egyszerre két szemszögből fog íródani. Bill és Scharlott szemszögéből! Úgy csinálom az áttekinthetőség kedvéért, hogy egy részt megírok Bill szemszögéből, de a következőben már Scharlott szemszögéből fogom folytatni! Remélem érthető voltam... x)))
Tehát: az első rész az ma már fenn lesz, de még be szeretném beilleszteni a videót is, ami ezt az egészet megihlette...

PÁPI!! *.*

És az ihletet hozó zene offical music videója:

posted: péntek, július 08, 2011 | comments: 0