sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
Watch this video - Avril Lavigne - Naked [Bill Kaulitz beugrása]

Sziasztok!
Most egy elég sokkoló videóval jöttem hozzátok - számomra legalábbis sokkoló volt... kb. a 23-24. másodpercnél Bill beugrik a közönségbe, de... szerintem ehhez elég merésznek kell lennie! Ki tudja mit csinálnak ott vele... xDxD
Mellesleg: a szám tök jóóó!! :D - de én kajak felsikítottam annál a beugrós résznél... xDxD milyen bevállalós ez a Bill! Ez is egy ok a sok közül, amiért nagyon szeretjük! :D

xoxo:
Meloddy


posted: szerda, március 16, 2011 | comments: 10