sosem gondoltam volna - TH;
♫ ♪ ♪ |RÓLAM| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |BLOG CHAT| ♪ ♪ ♫
♫ ♪ ♪ |CSERE| ♪ ♪ ♫



Welcome
Ez a blog történeteket tartalmaz, amik az én túlfantáziált-fantáziám világában születtek. Elvileg azért írjuk a kitalált történeteket, mert amire vágyunk nem mindíg válik valóra. Ezért vannak a kitalált történetek, amikbe olyan dolgok is megtörténhetnek, amik a valóságban szinte elképzelhetetlenek. Elképzelni el lehet, de akkor is nehéz. Szóval mindenkinek ajánlom ha valamiről álmodik és eddig esélye sem volt rá, hogy megvalósuljon vegyen elő papírt és ceruzát, vagy épp a billentyűzetet és fogalmazza meg azt, hogy milyen lenne az álmában élni! \Meloddy\

14+
Az oldalon esetlegesen káromkodások, rejtett erotika, trágár szövegek feltűnhetnek, amik sértik a kiskorúak érdekét szolgáló szabályokat. A blogot az admin (Meloddy) 14 - es korhatárjellel ruházta fel a további problémák, feljelentések és esetleges lelki sérelmek elkerülése végett. Kérjük ezt a szabályt az idelátogatók tartsák szem előtt!
14 éven aluliak számára nem ajánlott tartalom!!

Eddigi történetek:
Hope Has Wings
Kiss&Tell
Lovers of Secrets
My Sister Is My Lover?
Múlandó boldogság
New Generation I.
New Generation II.
Perfect Christmas
Sosem gondoltam volna
Szeress, ha mersz!
Tom & Nolee Love Story
Why Not Me?
My Love You Are
© Layout by tentylers.
II.fejezet: Őrült rocker - csaj? Na nee...

Sziasztok!

Köszi a kommentet csajok!^^ Annyira aree-k vagytok... ezért hoztam nektek egy részt!! :D


Már kb. egy fél hónapja nem találkoztam se Georgal se Gustavval. Azóta kiderült, hogy Georgnak van egy csaja: valami Elena, vagy ki... de Gustavnak viszont nincs! Max csak hálótársa...

Az utat végig hülyéskedtem vele, amíg Georg vezetett és Bill aludt. Attól függetlenül, hogy jól elvoltunk én utálok ilyen messzire utazni, pedig már igazán megszokhattam volna!

Hello Berlin és viszlát több, mint fél óra utazás! Amúgy van valaki, aki tudja, hogy miért kell szinte minden hírességnek Berlinben laknia? Nyilván ti sem értitek... Mázli, hogy én egy kis faluban élek Lotische-ban.

A magam 17 éves fejemmel ez egy kicsit érdekes, hogy nem a nagyvárosi élet híve vagyok, de nem is probléma. Ahány ház, annyi szokás, nem igaz?

Már közeledtünk a halálom... khm... Mendy házához. Bekanyarodtunk egy szép kis utcába. A sok rohanó ember, az a két anyuka, akik két babakocsi mellett beszélgetnek és a szebnél - szebb csajok! Igazán megigéző látvány... ahogy tekintetem jobbra-balra kalandozott Bill lassan felébredt és kijelentette, hogy: jól aludt és már egyáltalán nem is fáradt....

Ez a pihenés persze szükséges volt neki, meg nekünk is az lett volna, de nincs az a mérhetetlen mennyiségű alvás, ami elfeledteti velem azt, hogy közeledik a vég... :(

Az utca végén egy hatalmas házat pillantottunk meg. Ismerős mivel itt lakik azaz őrült rocker-csaj! Na nee... már a kapuban vár! dx

- Juhíí! Megérkeztetek!

Amint kiszáltam az autóból egyből rámvetette magát. A "támadás" hirtelen ért engem ezért vele együtt hátrazuhantam. Egy hatalmas csókot nyomott a számra, mintha együtt lennénk... Wáááh! Még a gondolattól is kiráz a hideg... de miután a többiek is kiszáltak már nem voltam neki olyan érdekes. Hála a magasságosnak!

Most Bill nyakába ugrott. Ő persze kikerekítette a szemeit és "segítsél bátyó!" pillantások közepedte Mendy őt is megcsókolta... na a rohadt rib**! Előbb még én most meg már a tesóm?? Öcsém! Ez a csaj... (vagy mi)

- Bill! Te most komolyan velem akarsz duettezni?

- Komolyan? Hát én komolyan NEM veled akartam duettezni, hanem Kerlivel, de ő nem ér ránk... pedig egyszer az életben, rohadjak meg, de vele fogok énekelni!!

- Óó... milyen cuki vagy!! *_*

Ezután a csókos szájú rámászott Georgra is és Gustavra is. Na, ha ezt most Elena látta volna!! De kár, hogy nincs nálam fényképező gép... xD nem! Amúgy nem lennék olyan köcsög... vagy de?? *_*

- És mennyi ideig maradtok?

- Hát... szerintem mivel apudnak van stúdiója ezért addig amíg kész nincs a közös lemez!

- Lemez? :D

- Lemez? O.o

Azzal én visszazuhantam a földre, ahonnan az előbb álltam fel...

- Te jó ég! Tom? Jól vagy cimbi?

- Nem... :S

- Na, gyere...

Azzal Georg felhúzott a földről. Bementünk a lakásba és Mendy egyből szobára vitt minket. Nem úgy értve! xD

- Na, de ha ilyen sok időre itt lesztek, akkor nálunk kell aludnotok! :D A 8 szoba közül választahttok kedvetekre... :)

- Itt aludni?? Jaj ne!! -.-"

A többiek csak rám néztek és Georg már le is ült mellém, hogy bátorítson:

- Figyelj Tom! Ha itt maradunk, akkor lesz új lemez és lesz pénzed! Te hülye...

- Tudom, de mit a f**t fogok én itt addig csinálni?? Nem akarok itt maradni...

- Pedig fogsz!

- Igen! ^^

- Jaj nee...

Én hátradőltem a kanapén és a fejemet fogtam... már minden bajom volt, de úgy látszik ez még csak a jobbik része a dolognak...

- Van egy pár új számom! Meghallgattok egyet?

- Jól van.... halljuk!

- Ehem: *előveszi a gitárját*

Várok az éjszakára miközben elsodródom

Az álmaim hullámain, másik napig

Maradok egy dombon, és a felhőkön túl

A szél nyugodtan fúj és megfogja a kétségeimet

Egész éjszaka vadászom, egy rabszolga az álmomba,

egy illusztrált tenger leereszkedik a gőzben...

Nem bírta befejezni, mert a szoba ajtaja váratlanul kitárult és egy kiscsaj lépett be rajta. Meg kell hagyni igazán szemre való példány! :)

Sötét barna haja volt, benne világosabb árnyalatok. Egy pillangós hajpánt volt a hajába téve, ami fekete színű. Gesztenye barna szemei, mint valami érinthetetlen drágakő, úgy ragyogtak. Szürke sztreccses pólót viselt, ami comb-középig ért és emellett fekete, csipkés cicanadrágja volt. A körmei ibolya lila színűre voltak kifestve és a nagy úján, meg a gyűrűs úján körömmatricák. Azok is lepke formályúak! A fejük hején aprócska szürke flitterek ragyogtak, ahogy az ablakon beszűrődő napfény ragyogásra kényszerítette őket. Szintén szürke topánja volt, picúr masnival az elején, ami úgy passzolt kicsiny lábaira, mintha csak ráöntötték volna... rosszabb, mint Hamupipőke!

De most a lényeget! Nem volt épp se vékony, se kövér... a mellei tökéletesek voltak! A feneke formás és a csípője is közép méretűnek tűnik. Kedvem lenne... Khm... semmi! xD

A kezében egy piros mappa volt tele írólapokkal, ráírva, hogy "Mendy Heidenich" (Hejdenih). Szimpi a csaj, de a mappa nem igazán!!

Miközben én őtt tanulmányoztam Mendy idegesen levágta a földre a gitárját és sebes léptekkel elindult felé. Ahogy sietett fenékig érő, szőke haja lobogott utánna, mint a tűz. Tengerkék szemében a harag lángja égett!

- Nolee! (Noli) Nem megmondtam, hogy kopogj mielőtt bejössz?!

- Kopogtam, de nem hallottam semmi választ csak a zenét, amiről arra következtettem: nyilván bent van a kisasszony!

- Hát a kisasszony épp bent volt, de vagy ezerszer elugattam már neked, hogy: NE ZAVARJ ÉNEKLÉS KÖZBEN!!!

- Bocsánatot kérek... de az édesapja küldött! Azt mondta: sürgős beszélni valója van a lányával!

- A lányával? Persze... az én vagyok! :)

- Hát... minden bizonnyal, mert tudtommal csak egy bátyja van és az is Romániában él!

- Ez igaz... nos! Fiúk nekem most mennem kell! Mindjárt jövök! Addig Nolee itt marad veletek!

- Ho-hogy én?

- Igen te! Vagy ismersz más Nolee-t is a környéken??

- Ő... nem! ^^ De siessen!

- Jó... mindjárt jövök édeseim!

Még visszaugrott és lekapott engem... miért mindig velem csinálja ezt? Hát végül is ez egyértelmű... én vagyok a leghelyesebb a csapatból! >.< (Ego 4 ever!!)

Miután elment Nolee közelebb jött hozzánk, de nem ült le...

- Kérnek valamit inni?

- Igen kérünk!

- Kóla van?

- Van!

Most ő is eltűnt, de később egy tálcával tért vissza a kezében, amin négy pohár csücsült. Letette a TV és a kanapé közti asztalra.

- Óhajtanak még valamit?

- Igen! Azt, hogy ne magázz le minket! Engem legalább is idegesít...

- Hm... elnézést! Akkor: a nevem Nolee Müller és ti vagytok a Tokio Hotel! Igaz?

- Talált - süllyedt baby!

- Nyilván te vagy Tom...

- Hát ja! Amúgy meg miből gondoltad?

- Abból, hogy elmondtam a nevem és te rögtön le baby-ztél engem! ^^

Erre a többiek nevetni kezdtek... én meg elpirultam egy kissé... el tudtok engem képzelni elpirulva?? Mert én magamat nem...

- Te pedig az énekes vagy! Bill, igaz?

- Aha! És honnan..??

- Onnan, hogy... ne haragudj, de úgy nézel ki, mint egy japán anime figura!

- Kösz! *_*

- Te vagy Georg! A legidősebb!

- Aha!

- Te pedig Gusti!

- Gusti?? T_T Ne hívj így kérlek!

- Jól van Gusti!

Megint nevettünk... Nolee olyan csodálatos lány! De amikor felém fordult olyan zavarban éreztem magam... miért? Mit jelent ez? Fogalmam sincs! Ha valki tudja hívjon fel! De most komolyan... köszi!!
posted: vasárnap, augusztus 08, 2010 | comments: 10